CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 23 November 2011

Refleksi Asigment 1

Asigment pertama adalah berkaitan dengan Filla Chart. Tugasan ini diberi oleh Puan Asmayati pada awal-awal minggu kuliah. Tujuan Filla Chart ini adalah untuk menyelesaikan masalah yang diberikan berkenaan situasi yang diberikan. Pada mulanya, saya tidak berapa faham mengenai Filla Chart ini kerana masih keliru dan selepas pensyarah saya menerangkan dan membuat latihan mengenai Filla Chart ini barula saya memahami sedikit tentang Filla Chart ini.Kemudian, pensyarah saya memberi tugasan mengenai Filla Chart ini dan perlu dibuat bersama-sama kumpulan kecil masing-masing. Kumpulan saya mencari isi-isi yang perlu diletakkan di dalam tugasan ini dan saya diminta membuat tentang kebaikan dan kelemahan sekolah bestari. Pelbagai rujukan saya dapat melalui internet dan juga buku. Setiap ahli kumpulan kami memberi kerjasama yang baik dan membuat tugasan yang diberikan dengan bersungguh-sungguh. :)

No comments:

Post a Comment