CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 23 November 2011

Refleksi Tugasan 4 : Online Forum

Tugasan 4 adalah Forum Dalam Talian ataupun 'Online Forum' iaitu mengenai soalan yang berkaitan dengan kepentingan ICT dalam pembelajaran dan lain-lain. Setiap minggu pensyarah kami akan memberi kenyataan atau soalan di dalam group forum di myGURU UPSI. Kami hendaklah sentiasa peka dengan forum ini dan hendaklah memberikan pendapat mengenai tajuk forum atau kenyataan yang diberikan. Di sini kami berdiskusi mengenai tajuk yang diberikan. Apa yang saya dapat melalui tugasan ini adalah kita hendaklah sentiasa peka dengan keadaan sekeliling ataupun 'up to date' denagn apa yang berlaku di sekeliling kita. Bukan itu sahaja, malah kenyataan atau tajuk yang diberikan oleh pensyarah itu menambah penegtahuan saya kerana banyak perkara yang saya tidak tahu mengenai ICT dalam pembelajaran dan kegunaannya. Sebagai contohnya, saya terpaksa mencari maklumat tentang tajuk forum itu sebelum menyatakan pendapat saya mengenai tajuk forum yang diberikan itu. Secara tidak langsung saya mendapat ilmu dari 'Onlin Forum' ini. :0

No comments:

Post a Comment